Учителям



Завдання II етапу олімпіади з математики

Трішки теорії...
Передовий педагогічний досвід презентація

Адаптація 5 класів презентація

Розробка виховного заходу «Школьный предмет-основа моей будущей профессии»,в контексте заседания круглого стола по теме«Математика-основа моей будущей профессии"
переглянути

Обдаровані діти презентація
Пам'ятка учителям презентація
Рекомендації щодо перевірки та оформлення зошитів з математики документ

Олімпіадні завдання з математики

Завдання 2012   2013

Відповіді 2012   2013

Олімпіада з математики 2014 завдання

Олімпіада з математики 2014 відповіді

Шановні колеги! 

Запрошую Вас до обговорення теми: ПРОЕКТ

КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД 2015–2025 РОКІВ 

проект     концепція

Презентація "ІКТ в освіті"

Презентація "Науково-методичні основи побудови сучасного уроку"

Презентація "Оцінювання з використання тестових технологій"

Презентація "Педагогічне оцінювання"

Презентація "Підготовка учнів до розв'язання олімпіадних задач"

8 комментариев:

  1. Шаблон характеристики на учня загальної середньої школи. Знайшла у просторі нтернету. матеріал з нашого сайту: harakteristika-uchnya-4-klasu-vipusknika-pochatkovoyi-shkoli.rar

    ОтветитьУдалить
  2. У пошуках нового призначення. За "Мистецтво навчати" Т. Вагнер, Т. Дінтерсміт
    Кожна школа - це окремий маленький соціум зі своєю унікальною ситуацією. Цілі, прагнення і таланти учнів, учителів та людей навколо формують її призначення. Якщо ми хочемо, щоб наша система освіти була динамічною й інноваційною, ми повинні поважати бачення кожної школи окремо, довіряти їй і підтримувати на шляху до визначення й досягнення власних добре продуманих цілей. Ми повинні прийняти й підтримувати, а не намагатися викорінити різницю в підходах до навчання.
    Вибір за нами! Якщо реально задуматися, то надзвичайно важливими є:
    * Навчитися вчитися
    * Успішно спілкуватися. Окрім письма, дятям, наймовірніше, знадобляться й уміння говорити на публіці, знімати відеоролики, вести блоги й досягати найрізноманітніших цілей саме за допомогою комунікації.
    * Ефективно й продуктивно співпрацювати
    * Творчо вирішувати проблеми
    * Зазнавати поразок
    * Приносити зміни в організації та суспільство
    * Ухвалювати розважливі рішення
    * Керувати проектами й досягати цілей
    * Бути рішучими й наполегливими
    * Спрямовувати свої таланти й захоплення на те, щоб зробити світ кращим

    ОтветитьУдалить
  3. Шановні освітяни! Усі українські шкільні відеоуроки об'єднали у каталог. Тепер дуже зручно та швидко можна знайти навчальне відео.
    [http://dgerelo.uedu.inf.ua/](http://dgerelo.uedu.inf.ua/?fbclid=IwAR1PYTUsZ4uNtia3hlHqG8n5Ii7JjAyqcXtoezyBdRn3L7gDYJINUutoDE8)
    Доступ до сайту безкоштовний! Це реальна допомога освітянам України!

    ОтветитьУдалить
  4. 2020/2021 Рік математики. Розпорядження Кабінету міністрів http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KR200630.html

    ОтветитьУдалить
  5. ДО ЧОГО ГОТУВАТИСЯ
    Математичний зміст завдань PISA можна розділити на чотири категорії:
    · зміни й залежності (алгебра);
    · простір і форма (геометрія);
    · кількість (арифметика);
    · невизначеність і дані (теорія ймовірності і статистики).
    На кожну з цих категорій припадають приблизно по 25% всіх можливих балів за завдання з математики.
    Конкретизуємо теми, знання з яких знадобилися учням для розв’язування задач під час моніторингу PISA:
    · Числа (цілі і дробові, раціональні й ірраціональні). Уміння оперувати звичайними дробами, десятковими дробами.
    · Відсотки. Різновиди задач на відсотки.
    · Відношення і пропорції. Розв’язування відповідних прикладних задач.
    · Вимірювання та знаходження величин (кількісне визначення характеристик фігур та об’єктів, наприклад, вимірювання кутів, довжин відрізків, відстаней, знаходження периметрів, довжин кіл, площ і об’ємів геометричних фігур, співвідношення між одиницями вимірювання).
    · Система координат (представлення й опис даних, їх розташування й залежності між ними).
    · Елементи прикладної математики (комбінаторика, ймовірність, статистика).
    · Наближені обчислення (наближені оцінювання кількостей і значень числових виразів, включно зі значущими цифрами й округленнями).
    · Алгебраїчні вирази (словесна інтерпретація та перетворення алгебраїчних виразів, що містять числа, символи, арифметичні операції, степені й корені).
    · Рівняння, нерівності та розв’язування текстових задач за допомогою них (лінійні рівняння й нерівності та ті, що зводяться до них; прості квадратні рівняння; аналітичні й неаналітичні методи розв’язання).
    · Функції та їхні графіки (переважно, увагу приділено лінійним функціям, їхнім властивостям, різним формам їхнього опису й задавання).
    · Плоскі й об’ємні геометричні фігури, зв’язок між ними та між їхніми елементами: співвідношення між елементами фігур (наприклад, теорема Піфагора для прямокутного трикутника), взаємне розташування, подібність і конгруентність, відношення, пов’язані з перетворенням і рухом фігур, а також відповідність між плоскими та об’ємними фігурами.
    У ЧОМУ ПРОБЛЕМА
    Варто зазначити, що в чинних програмах із математики немає теми “Наближені обчислення”.
    З розділами математики, такими як “Комбінаторика”, “Статистика” та “Теорія ймовірностей”, учні знайомляться лише наприкінці 9 класу (в четвертій чверті). А моніторинг PISA може відбуватися раніше, ніж ці теми будуть вивчені учнями.
    В основній школі не передбачається ґрунтовне вивчення стереометричних фігур, крім прямокутного паралелепіпеда.

    ОтветитьУдалить
  6. НА ЩО ЗВЕРТАТИ УВАГУ В ПІДГОТОВЦІ
    1. Під час навчання математики в 5–8-х класах доцільно систематично пропонувати учням для розв’язування прості комбінаторні задачі та завдання, що стосуються аналізу статистичних даних. На гуртках чи варіативних курсах – розглядати основні поняття статистики й теорії ймовірностей.
    2. Значне місце в моніторингу PISA відводиться завданням на відсотки, оскільки відповідні компетентності активно використовуються в повсякденному житті. У цьому контексті тема “Відсотки. Задачі на відсотки” має стати наскрізною змістовою лінією основної та старшої шкіл. Відомості про відсотки варто розглядати не лише в 5–6-х класах, а й постійно актуалізувати в 7–9-х та 10–11 класах (для підготовки до ЗНО).
    3. Активно впроваджувати фузіонізм у навчанні геометрії (поєднувати вивчення планіметричних і стереометричних фігур). Такий підхід забезпечує формування умінь аналізувати задачу з різних сторін, знаходити на об’ємних фігурах відомі співвідношення між плоскими (наприклад, теорема Піфагора в прямокутному паралелепіпеді).
    Доцільно розвивати просторове мислення учнів і розв’язувати різні прикладні стереометричні задачі, що зводяться до планіметричних. Зазвичай у дослідженнях PISA пропонують задачі, у яких від об’ємних фігур учні мають перейти до плоских.
    4. Варто розвивати вміння учнів створювати моделі до задач – постійно пропонувати прикладні задачі, розв’язування яких передбачає різноманітне моделювання (створення рівнянь, графіків, схем, малюнків, графів тощо).

    ОтветитьУдалить
  7. ЩЕ ОДНА ОСОБЛИВІСТЬ ЗАВДАНЬ PISA
    Аналіз оприлюднених завдань і звіти дають підстави для систематизації пропонованих прикладних задач на три типи життєвих ситуацій:
    задачі, які пускають у дію повсякденний досвід учнів (купівля різних товарів, зокрема ліків, читання та аналіз інструкції тощо);
    задачі, у яких йдеться про ситуації, з якими учень матиме справу під час навчання конкретного предмету чи у своїй подальшій професійній діяльності;
    задачі, що вимагають опрацювання інформації з газет, журналів чи інтернету.
    Задачі перших двох різновидів останнім часом представлені в шкільних підручниках. Цьому сприяло те, що у 2017 році навчальні програми з математики були оновлені, додано наскрізні лінії ключових компетентностей, що стали засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів. Передбачається, що формування саме таких компетентностей допомагає розвивати в учнів здатність застосовувати отримані знання в різних ситуаціях і набувати досвід використовувати набуті математичні компетентності на практиці.
    Третій різновид задач не популярний у чинних підручниках, оскільки вони займають великий обсяг і досить швидко застарівають. Але такі задачі вчителі легко можуть складати самостійно на основі реальних життєвих ситуацій, що висвітлені в газетах, журналах чи інтернеті. Варто залучати й учнів до створення та розв’язування задач на основі опрацювання інформації з медіа

    ОтветитьУдалить
  8. Підготовка до олімпіад https://gannamath.blogspot.com/2020/10/1000.html?m=1

    ОтветитьУдалить