Завдання II етапу олімпіади з математики
Трішки теорії...
Передовий педагогічний досвід презентація
Адаптація 5 класів презентація
Розробка виховного заходу «Школьный
предмет-основа моей будущей профессии»,в контексте заседания круглого стола по теме«Математика-основа моей будущей профессии"
переглянути
Обдаровані діти презентація
Пам'ятка учителям презентація
Рекомендації щодо перевірки та оформлення зошитів з математики документ
Обдаровані діти презентація
Пам'ятка учителям презентація
Рекомендації щодо перевірки та оформлення зошитів з математики документ
Олімпіадні завдання з математики
Завдання 2012 2013
Відповіді 2012 2013
Олімпіада з математики 2014 завдання
Олімпіада з математики 2014 відповіді
Шановні колеги!
Запрошую Вас до обговорення теми: ПРОЕКТ
КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД 2015–2025 РОКІВпроект концепція
Презентація "ІКТ в освіті"
Презентація "Науково-методичні основи побудови сучасного уроку"
Презентація "Оцінювання з використання тестових технологій"
Презентація "Педагогічне оцінювання"
Презентація "Підготовка учнів до розв'язання олімпіадних задач"
Шаблон характеристики на учня загальної середньої школи. Знайшла у просторі нтернету. матеріал з нашого сайту: harakteristika-uchnya-4-klasu-vipusknika-pochatkovoyi-shkoli.rar
ОтветитьУдалитьУ пошуках нового призначення. За "Мистецтво навчати" Т. Вагнер, Т. Дінтерсміт
ОтветитьУдалитьКожна школа - це окремий маленький соціум зі своєю унікальною ситуацією. Цілі, прагнення і таланти учнів, учителів та людей навколо формують її призначення. Якщо ми хочемо, щоб наша система освіти була динамічною й інноваційною, ми повинні поважати бачення кожної школи окремо, довіряти їй і підтримувати на шляху до визначення й досягнення власних добре продуманих цілей. Ми повинні прийняти й підтримувати, а не намагатися викорінити різницю в підходах до навчання.
Вибір за нами! Якщо реально задуматися, то надзвичайно важливими є:
* Навчитися вчитися
* Успішно спілкуватися. Окрім письма, дятям, наймовірніше, знадобляться й уміння говорити на публіці, знімати відеоролики, вести блоги й досягати найрізноманітніших цілей саме за допомогою комунікації.
* Ефективно й продуктивно співпрацювати
* Творчо вирішувати проблеми
* Зазнавати поразок
* Приносити зміни в організації та суспільство
* Ухвалювати розважливі рішення
* Керувати проектами й досягати цілей
* Бути рішучими й наполегливими
* Спрямовувати свої таланти й захоплення на те, щоб зробити світ кращим
Шановні освітяни! Усі українські шкільні відеоуроки об'єднали у каталог. Тепер дуже зручно та швидко можна знайти навчальне відео.
ОтветитьУдалить[http://dgerelo.uedu.inf.ua/](http://dgerelo.uedu.inf.ua/?fbclid=IwAR1PYTUsZ4uNtia3hlHqG8n5Ii7JjAyqcXtoezyBdRn3L7gDYJINUutoDE8)
Доступ до сайту безкоштовний! Це реальна допомога освітянам України!
2020/2021 Рік математики. Розпорядження Кабінету міністрів http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KR200630.html
ОтветитьУдалитьДО ЧОГО ГОТУВАТИСЯ
ОтветитьУдалитьМатематичний зміст завдань PISA можна розділити на чотири категорії:
· зміни й залежності (алгебра);
· простір і форма (геометрія);
· кількість (арифметика);
· невизначеність і дані (теорія ймовірності і статистики).
На кожну з цих категорій припадають приблизно по 25% всіх можливих балів за завдання з математики.
Конкретизуємо теми, знання з яких знадобилися учням для розв’язування задач під час моніторингу PISA:
· Числа (цілі і дробові, раціональні й ірраціональні). Уміння оперувати звичайними дробами, десятковими дробами.
· Відсотки. Різновиди задач на відсотки.
· Відношення і пропорції. Розв’язування відповідних прикладних задач.
· Вимірювання та знаходження величин (кількісне визначення характеристик фігур та об’єктів, наприклад, вимірювання кутів, довжин відрізків, відстаней, знаходження периметрів, довжин кіл, площ і об’ємів геометричних фігур, співвідношення між одиницями вимірювання).
· Система координат (представлення й опис даних, їх розташування й залежності між ними).
· Елементи прикладної математики (комбінаторика, ймовірність, статистика).
· Наближені обчислення (наближені оцінювання кількостей і значень числових виразів, включно зі значущими цифрами й округленнями).
· Алгебраїчні вирази (словесна інтерпретація та перетворення алгебраїчних виразів, що містять числа, символи, арифметичні операції, степені й корені).
· Рівняння, нерівності та розв’язування текстових задач за допомогою них (лінійні рівняння й нерівності та ті, що зводяться до них; прості квадратні рівняння; аналітичні й неаналітичні методи розв’язання).
· Функції та їхні графіки (переважно, увагу приділено лінійним функціям, їхнім властивостям, різним формам їхнього опису й задавання).
· Плоскі й об’ємні геометричні фігури, зв’язок між ними та між їхніми елементами: співвідношення між елементами фігур (наприклад, теорема Піфагора для прямокутного трикутника), взаємне розташування, подібність і конгруентність, відношення, пов’язані з перетворенням і рухом фігур, а також відповідність між плоскими та об’ємними фігурами.
У ЧОМУ ПРОБЛЕМА
Варто зазначити, що в чинних програмах із математики немає теми “Наближені обчислення”.
З розділами математики, такими як “Комбінаторика”, “Статистика” та “Теорія ймовірностей”, учні знайомляться лише наприкінці 9 класу (в четвертій чверті). А моніторинг PISA може відбуватися раніше, ніж ці теми будуть вивчені учнями.
В основній школі не передбачається ґрунтовне вивчення стереометричних фігур, крім прямокутного паралелепіпеда.
НА ЩО ЗВЕРТАТИ УВАГУ В ПІДГОТОВЦІ
ОтветитьУдалить1. Під час навчання математики в 5–8-х класах доцільно систематично пропонувати учням для розв’язування прості комбінаторні задачі та завдання, що стосуються аналізу статистичних даних. На гуртках чи варіативних курсах – розглядати основні поняття статистики й теорії ймовірностей.
2. Значне місце в моніторингу PISA відводиться завданням на відсотки, оскільки відповідні компетентності активно використовуються в повсякденному житті. У цьому контексті тема “Відсотки. Задачі на відсотки” має стати наскрізною змістовою лінією основної та старшої шкіл. Відомості про відсотки варто розглядати не лише в 5–6-х класах, а й постійно актуалізувати в 7–9-х та 10–11 класах (для підготовки до ЗНО).
3. Активно впроваджувати фузіонізм у навчанні геометрії (поєднувати вивчення планіметричних і стереометричних фігур). Такий підхід забезпечує формування умінь аналізувати задачу з різних сторін, знаходити на об’ємних фігурах відомі співвідношення між плоскими (наприклад, теорема Піфагора в прямокутному паралелепіпеді).
Доцільно розвивати просторове мислення учнів і розв’язувати різні прикладні стереометричні задачі, що зводяться до планіметричних. Зазвичай у дослідженнях PISA пропонують задачі, у яких від об’ємних фігур учні мають перейти до плоских.
4. Варто розвивати вміння учнів створювати моделі до задач – постійно пропонувати прикладні задачі, розв’язування яких передбачає різноманітне моделювання (створення рівнянь, графіків, схем, малюнків, графів тощо).
ЩЕ ОДНА ОСОБЛИВІСТЬ ЗАВДАНЬ PISA
ОтветитьУдалитьАналіз оприлюднених завдань і звіти дають підстави для систематизації пропонованих прикладних задач на три типи життєвих ситуацій:
задачі, які пускають у дію повсякденний досвід учнів (купівля різних товарів, зокрема ліків, читання та аналіз інструкції тощо);
задачі, у яких йдеться про ситуації, з якими учень матиме справу під час навчання конкретного предмету чи у своїй подальшій професійній діяльності;
задачі, що вимагають опрацювання інформації з газет, журналів чи інтернету.
Задачі перших двох різновидів останнім часом представлені в шкільних підручниках. Цьому сприяло те, що у 2017 році навчальні програми з математики були оновлені, додано наскрізні лінії ключових компетентностей, що стали засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів. Передбачається, що формування саме таких компетентностей допомагає розвивати в учнів здатність застосовувати отримані знання в різних ситуаціях і набувати досвід використовувати набуті математичні компетентності на практиці.
Третій різновид задач не популярний у чинних підручниках, оскільки вони займають великий обсяг і досить швидко застарівають. Але такі задачі вчителі легко можуть складати самостійно на основі реальних життєвих ситуацій, що висвітлені в газетах, журналах чи інтернеті. Варто залучати й учнів до створення та розв’язування задач на основі опрацювання інформації з медіа
Підготовка до олімпіад https://gannamath.blogspot.com/2020/10/1000.html?m=1
ОтветитьУдалить